Pappa bloggar igen!

Nu har äntligen appen för blogg.se släppts till Iphone, eller så har den funnits jättelänge och jag har bara missat den.

Har i alla fall i samband med denna upptäckt bestämt mig för att, efter ca 7månaders uppehåll, köra igång med detta igen.

Det finns väl egentligen inget annat sätt att sammanfatta denna tid av Pennys liv än att skriva att MYCKET har hänt.

Ny stad, dagis, lite prat, några tänder, STARK vilja, MYCKET mat (helt sjukt mkt mat), nya dansmoves (ja jag skriver fortfarande om Penny).

Men det är ju även omöjligt att sammanfatta denna period i ord eller ett blogg inlägg.

Så därför hoppar jag helt enkelt över dessa fantastiska sju månader och startar helt enkelt om fr.o.m. Imorgon.

Lägger dock in några representativa bilder på matvraket, byfånen * 2 sömntutan, charmtrollet, hushållerskan, våghalsen. Ni får själva koppla ordet till rätt bild.

Välkommen till pappareibom 2.0




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0