I New York

Då var familjen Reibom i The Big Apple. Penny skötte sig exemplariskt på flygen, trotts en försening. Passkontrollkön in till N.Y var lite jobbigare, tog 1h!!! Tacka vet jag Bangkok där man får gå före med barn.

Väl ute ur flygplatsen tog det 35min till hotellet med taxi.

Jättefint hotell "The Kimberly" med stort rum.

Igår han vi inte med så mycket innan Penny skulle sova. Hon tycks ha ställt in sig efter nya tiden perfekt redan. Hoppas vi i alla fall.

Idag har penny gått uppför 5th aveny, varit på Apple Store. Varit i central park och just nu käkas det lite mellis på Macys!

Här kommer det 2 bilder. Den första från flygplansgolvet och den 2a från Macys.


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej. Vad skönt att höra att resan gick bra, att Penny skulle fixa resan förstod jag ju, det är väl värre med mamma och pappa som sitter och dricker drinkar. Det kan bli lite stökigt :). Nästa gång ni flyger kan väl lillstackarn få en stol så hon slipper sitta på golvet hela resan....haha. Ha en jättebra dag och fortsätt uppdatera bloggen. Många kramar till hela familjen. <3

2011-11-02 @ 11:58:21
Postat av: Nettan

Hej!



Halkade in här och såg att ni är i NY!!! Fasen vad jag är avis! Ha det alldeles underbart! Kramar från Nettan i Gävle

P.S. Albin är oxå avis, han gillade alla bilar, polisbilar och brandbilar.....

2011-11-02 @ 14:30:59
Postat av: virpi reinikka

hej penny är den bästa resenären , hon fixar allt.saknar henne redan har det kramar till er alla

2011-11-04 @ 18:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0