Pappa är långt borta

Ok...det var länge sedan det gjordes något inlägg nu...mycket har hänt, bland annat har Penny fyllt ett år! Men det ska inte det här blogginlägget handla om, det får Henrik lägga in senare. Det här inlägget är för Henriks skull. Han är långt borta, i New York, och ville att bloggen skulle uppdateras, framförallt med nya bilder, så här kommer några!
Så här såg det ut kvällen innan pappa skulle åka. Penny ville väldigt gärna vara med och packa. Men jag tror att hon helst ville att han skulle stanna hemma, för allt pappa packade, packade Penny upp:)
Kanske förstod hon att pappa skulle åka bort ett tag, för hon passade på att pussas och kramas lite extra.
För att vi inte skulle känna oss alltför ensamma i helgen kom mormor och morfar och hälsade på. Vi passade på att visa hur kul det är att bada bubbelbad.
Än så länge har vi haft det rätt så bra utan pappa, men vi längtar efter honom båda två!! Vi ser fram emot tisdag då han kommer hem igen! Främst vill vi så klart ha hem honom...men vi ser fram emot presenterna han köpt åt oss också...har hört ryktas om att Penny ska få ett par Nike-skor och även ett par Converse. Mamma ser fram emot smink och hårvårdsprodukter!
Ok, någonting stort har hänt de senaste dagarna och då tänker jag inte på Pennys ettårsdag. Penny har fått sin första tand!! ÄNTLIGEN! Hade ju inte trott att hon skulle hinna fylla ett helt år utan en endaste tand, men strax därefter dök den upp. Jag kände den i torsdags och igår lyckades jag skymta den! Tandborstningen har redan börjat:) och det gick jättebra, iallafall den första gången...
Ok, det var allt för nu, jag hoppas Henrik uppskattar bilderna!

Kommentarer
Postat av: Pappa reibom

Vilka underbara bilder. Saknar er nått så otroligt mycket. Längtar tills jag får krama er. Ska på macys å handla mer presenter nu. Puss

2011-01-09 @ 16:31:13
Postat av: Faster Helén

Tänk att tanden äntligen har kommit :)

Stor kram och puss till er alla

2011-01-10 @ 08:33:56
Postat av: Svampen

Vad fin hon är!Lik far sin höll jag på att säga...:)...jag börjar om. Gud vad hon är lik dig på vissa bilder Henrik OCH otroligt söt ;)

Vi ses ganska snart. Vi har abstinens här...

2011-01-24 @ 22:30:14
Postat av: isabella

vad mysit penny har

2011-09-09 @ 17:25:16
Postat av: johanna

förlåt, men är en nyfikenstrut, vad gör han i newyork? :$

2011-09-09 @ 20:19:22
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: bellas kompis alva och bella

vad mystit ni har tycker vi men penny kanse vill fölia med med pappa till newyork

2011-09-10 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0