Ban Phe

Hej!

Nu är "the reiboms" i Ban Phe. ELler vi bor väl inte mitt i ban phe (kanske en av thailands minsta fiskebyar) utan lite utanför på ett Novotel...

Jag tror att detta är paradiset för många.
* 3 pooler, 1 som har poolbar
* 30 - 35 grader varmt
* sandstrand som sträcker sig flera kilometer åt båda håll (tror den är typ ca 13km lång total)

Vi kom fram igår och dagen var v'l mer eller mindre som alla andra. Alla barn skötte sig i och för sig exemplariskt i bilresan från bangkok...

Vi käkade middag på Pol´s restaurang, sjukt gott... Sen gick vi hem å somnade barnen och Pappa Reibom Å Pappa Vanja gick, efter lite happy hour, tillbaka till Pol. (tror Mamma Reibom vill skriva mer om detta).

Idag så har Penny hunnit med att bada i poolen, åka in till byn och bli avgudad och så har hon ätit mat, även detta kommer mamma reibom skriva om senare.

JUst nu ät klockan ca 21_30 och Penny sover så gott. Mamma och Pappa ska nog försöka se ett avsnitt las vegas och sen är det Pappas tur och ta hand om lillstumpan under natten. Vi får hoppas hon sover bra...

Nu kommer lite bilder. Kram

Penny på starbucks mellan bangkok och Ban Phe





Pennys barnvakter vid lunchen (mamma och pappa fick äta i fred)



Pennys barnvakter när mamma och pappa plockar i matkassarna på Tesco



Pappa och Penny myser i poolen



Penny lufttorkar naken under parasollet

Kommentarer
Postat av: Favvo Hanna

Åh jag vill också sitta och lufttorka naken på en solstol haha! Pussa gullungen från mig.

2010-10-07 @ 17:51:52
Postat av: Jenny

Å, va ljuvlig hon är. Bra jobbat Henrik med maten!!! :-)

Vi är jätteavis här även om jag inte skulle vilja sitta med magen där i solen just nu. Men kan tänka mig att sitta med parveln under en parasoll om 1 år typ. KRAMKRAM

2010-10-07 @ 21:59:24
Postat av: Faster Helen

Ni verkar ju ha det hur bra som helst, här hemma är det grått och trist och till på köpet så har jag slutat röka :). Annika, berätta det för din pappa :)

Känns som en evighet innan vi träffas igen. Men som nni kan säga, "tiden går fort när man har roligt".

Många många superstora kramar till er alla. Love you

2010-10-08 @ 08:17:14
Postat av: Pappa H

Hanna: Ja du hade ju kunnat tagit lite semester och varit med... Då hade vi ju fått barnvakt också.



Jenny: Taget, du och Annika tar hand om kidzen. Jag å Mattias sitter i baren på Happy Hour (som vi är på väg till nu faktiskt...)



Helen: Om du INTE faller tillbaka så ska jag köpa en fin klocka till dig....



Kram

2010-10-08 @ 16:14:37
Postat av: Faster Helen

Henrik: Nu har jag klarat 1 vecka utan cigg, så jag hoppas verkligen att jag klarar mej. Ser fram emot en riktigt fin klocka :) Många kramar till er alla

2010-10-11 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0