Penny kryper!!

Jajamensan!! 10 månader och kryper! Nähä, det kanske inte är så stort...men för oss är det förstås det!:) Det här har vi väntat länge på (jag hade ju nästan trott att hon skulle gå vid det här laget...) Jag gissar att det inte är helt positivt för oss...det blir nog en massa passande. Vi som haft det så lugnt och skönt!:) Nåja, ganska lugnt och skönt i alla fall:) Men just nu har hon tagit en paus i krypandet. Hon har hittat ett hårstrå på golvet som hon suttit blick stilla och lekt med i snart 10 minuter... Hon har ett öga för detaljer, ytterst små ting kan vara otroligt intressanta. Ett halvt riskorn kan hon få syn på på flera decimeters håll...
Kul är det i alla fall att se henne ta sig fram över golvet, ovanligt också! En helt perfekt krypstil, inget ben hasar före eller efter och hon flyttar bestämt en hand och ett ben i taget. Jag och Henrik roar oss med att locka med olika spännande saker (datorn, fjärrkontrollen, mobiltelefonen...) allt för att få se henne röra sig!
Har inte läst Henriks inlägg innan jag skrev mitt...om det är något som är dubbelt så får det vara så. Det här är så stort för oss så det behövs ett varsitt inlägg:)

Kommentarer
Postat av: Farmor

jaha Annika do är det bara att städa och städa.men det är skoij att hun tar sej fram i ägen masin.

2010-11-02 @ 09:54:57
Postat av: Elin Löwengren

Hej !



följer er semester i Asien. Låter så härligt att bara slappa och njuta av livet. Här i Sundsvall är det minus grader nu på morgonen. Och höstlov. Penny är jätte söt. Kul att hon kryper. Tiden går så fort lite för fort.... Filip är 8 år nu och går i 2:an. Julia är 5 år och går på förskolan.



Om du ska komma in på min blogg är så inloggingen gest och lösen är mobiltelefon.



Kram: Elin

2010-11-02 @ 10:18:43
URL: http://blogg.dosedrisen.se
Postat av: Jenny

Haha. :-) Hon har ärvt din syn då alltså iaf kan vi konstatera. Och va härligt att hon kryper så perfekt. Hehe. Känns som att vår unge börjar försöka krypa ur mig också just nu. Bökar och har sig. Men han får allt stanna ett litet tag till.

Massa kramar till er!

2010-11-02 @ 13:29:39
Postat av: Nettan

Hej!



Jag ser att ni har det underbart i Thailand. Jag är inge avis alls ;)



Vad roligt att söta lilla Penny har börjat krypa!



Stora kramar från Nettan och Albin

2010-11-02 @ 16:21:45
URL: http://rodaradhuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0