Idag hände DET!

PENNY KRYPER!!!

Japp, det är sant, Pappa satt på golvet en bit bort från Penny och surfade lite och helt plötsligt var det två små händer som började banka på tangentbordet. Pappa flyttade datorn 5m längre bort och Penny kröp hela vägen dit!!! Med ett stop vid skräpkorgen för att plocka upp lite gammalt skräp.
Helt plötsligt lär man alltså vara med hela tiden och det blir allt lite BABY-Proofande när vi kommer hem till Sverige om 20 dagar.
Mamma Reibom vill även att jag skall tillägga att Penny har PERFEKT krypstil... Tyvärr vet jag inte hur man lägger in videoklipp på bloggen, men jag ska se om vi inte kan filma och lägga på youtube eller nått sånt.
Nu kanske hon även blir lite smalare då hon äntligen kommer börja "bränna lite"!
Det är ändå lite konstigt att hon från en minut till en annan bara börjar krypa, roligt och fantastiskt! Sitter fortfarande och ler, men nu har jag inte tid att skriva mer, måste städa upp allt farligt från golvet nu!
/H

Kommentarer
Postat av: Farmor

ja nu får man steda och tårka golven varje dag.men det går väl bra när pappa är hemma äller hyr?Det var väl en bra 10månads present av Penny.

2010-11-02 @ 09:51:59
Postat av: Faster Helen

Vad härligt att hon kryper, men se upp för alla faror som är runt omkring. Det går med en otrolig fart när dom små liven har fått upp farten :). Ge fasters älskling en STOR puss och kram.

2010-11-02 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0