Farsdagsrecensionen

Vaknade runt 9-snåret med kli på ryggen och sen en gosandes Penny. Sedan var det dags för frukost som denna dag bestod av Bacon, äggröra, nudelsoppa, frukt, juice, kaffe, amerikanska pannkakor, ja det vanliga…

Efter frukosten lekte vi lite i lekrummet där det för första gången var helt fullt med barn. Penny hittade sig en kompis som hon lekte lite extra mycket med.

Mamma och Penny fortsatte leka och Pappa drog iväg till gymmet. Efter gymmet blev det solning vid poolen medans Penny sov. När Penny sedan vaknade badades det en del innan det var dags för Penny att äta lunch. Lunchen efterföljdes av mer lek vid poolen och sen blev det även lunch för pappa vid poolen.

Mamma och Penny drog sedan iväg och kikade på lite affärer medans Pappa fick sin present. 1timme herbal Thai massage och direkt efter det 1 timme fotmassage… Så skönt.

Klockan hade då hunnit bli 6 och det var dags för Penny att få bada lite till innan hennes middag, denna gång var det mamma och Penny som badade.

Efter Penny ätit sin middag var klockan så mycket att vi valde att äta på restaurangen på hotellet. Där fick vi sällskap av ett finskt par som vi träffade vid poolen lite tidigare. Vi blev lite avundsjuka på dem för de hade träffat en annan hotellgäst som familjen Reibom dessvärre missat (trotts att han bodde här två dagar samtidigt som oss). Nämligen Paul Anka… JA, vi kan ju ha sett honom och inte känt igen honom, han hade tydligen haft 2 thaitjejer med sig typ hela tiden å då är det ju lätt att bara se honom som vilken turist som helst J

Innan middagen serverades så satt Penny på giolvet och lyssnade på det lokala jazzbandet, sångerskan ville gosa lite så hon tog upp Penny på ”scenen” och höll i henne under en hel låt. Detta filmades såklart av pappa så jag lägger upp det senare…

Efter middagen så var det sängdags för Penny, mednas Mamma somande Penny hann Pappa se de sista varven av det sista f1 loppet för säsongen…

Kvällen avslutades sedan med lite kex, frukt, snacks och rödvin framför tv:n…

En helt fantastisk farsdag helt enkelt, blir svårt för Penny att toppa detta nästa år J

Nu ligger vi vid poolen och Penny sover innan hon skall få sin lunch. VI har redan hunnit med en sväng i lekrummet och i poolen…

Nu kommer lite bilder. Ha det bra….

 

Penny med sin nya kompis


Penny och Pappa badar



PEnny badar själv???


Kommentarer
Postat av: Farmor

det var en farsdag som alla skolle ha.fotmasas ja det älskar du.fina bilder kram

2010-11-15 @ 09:31:21
Postat av: Hanna

Fick du mina MMS?

Pussa lil' buddah från mig

2010-11-15 @ 18:07:25
Postat av: NateDawg

1. Bra blogg.

2. Härligt med bilder.

3. I love Penny!



Fantastisk söt liten tjej. <3

2010-11-15 @ 21:37:02
URL: http://www.nathalia.se
Postat av: Pappa Reibom

Farmor: Kan inte mer än hålla med



Hanna: Jag använder för tillfället ett thainummer så jag har inte fått några MMS. DU kan väl skicka till min epost.



Nathalia:

1. Tackar...

2. Kul att du gillar dem

3. Mmm, svårt att inte göra det :)



2010-11-16 @ 04:38:17
Postat av: Faster Helen

Det verkar som om du haft en underbar farsdag :)

Tänk att Penny redan kan simma själv, haha.

Det är otroligt kul att följa er på bloggen och det är häliga inlägg och foton. Men nu tycker jag att det är dags för er att komma hem, längtar

Puss och kram till er alla.

2010-11-16 @ 08:22:06
Postat av: Hanna

Jag skickade till ditt Thainr. Men jag har inte din epost adress. Maila mig den =)

2010-11-16 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0