Välkommen till min nya blogg!

Här är det tänkt att mina tankar inför, under och efter min pappaledighet kommer finnas. Självklart kommer det mesta kretsa kring Penny. Fåniga saker som man ändå vill att nära och kära skall kunna ta del av.

Självklart kommer det även finnas en massa bilder på lillstumpan.

Men vi får väl se vad som händer, när jag ska göra nått sånt här brukar jag tycka att det är roligt i ungefär en vecka.... :)

Men men, vi får se som sagt.

Börjar på riktigt imorgon.... eller efter helgen, eller.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket bra sätt att få följa Penny, det känns som man missar så mycket när vi bor så långt ifrån varandra, men nu har man chans att läsa och se och följa hennes utveckling. Jättebra intiativ.

2010-05-30 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0