Penny reser bort

Japp, det är dags för Penny å mamma Annika att åka iväg en sväng. De ska till Göteborg och hälsa på lite.

Detta är inga problem för Penny då hon redan har hunnit med att resa en hel del, förutom att rest runt i Sverige har hon firat sin 3-månadersdag i Genoa (i Italien) och sin 4-månadersdag i London. Det är lite lustigt att 5-månadersdagen kommer att gå av stapeln i Göteborg, hon får aldrig fira hemma...

Penny och Pappa i Italien

Penny och Pappa på Starbucks i London

Trotts denna resevana tycks hon ändå ha drabbats av resefeber, för det är omöjligt att få henne att sova ikväll. Personligen insåg jag att jag inte räckte till för denna uppgift efter ca 5minuter, Annika däremot ger inte upp riktigt lika lätt. Nytt rekord är det i alla fall, klockan är 20:26 och hon har ännu inte riktigt somna (vi började 19:32). Jag tror helt enkelt att hon inte vill åka bort från pappsen.

Mamma Reibom lovar i alla fall ett gästinlägg med en reseskildring från Götet.

Ha det....

Kommentarer
Postat av: Faster Helen

Vad ska pappsen göra när han är helt solo en hel helg? :)

2010-06-01 @ 11:44:18
Postat av: Farmor

farmor åkar båt till marieham vill du att jag köper godis

2010-06-01 @ 12:40:58
Postat av: Henrik

Till faster... Ja du, tvspel och golf var planerat, men nu när de är hemma får jag ju ha det gosigt i stället.



Till Farmor... penny får inte riktig äta godis ännu, men Annika vill säkert ha något gott.

2010-06-01 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0