Tillbaka

Ja, jag vet... Jag har varit dålig på att skriva inlägg nu på slutet. Jag skyller på jobbet, sjukdom och dåligt väder. Men nu är det dags igen.
Sååå. Vad har hänt sen sist?
Penny lurades bara när vi trodde att hon börjat ta nappflaskan. Den är inte alls intressant längre, men hon käkade ju i alla fall 3 gånger från den.
"Vanlig" mat tycks hon i alla fall gilla, men... Hon har lite svårt att greppa konceptet att man måste gapa för att få i sig maten hon kör ut tungan och försöker lapa i sig maten. Men hon lär sig snart nog.
Penny har även hunnit med att ha farmor på besök (och hon grät faktiskt INTE varje gång hon såg henne). Hon har även varit i Sundsvall och Enånger och hälsat på hela släkten, samt tagit en sväng till Stockholm med mammsen för att hälsa på tant Anna, kompis Vanja och tant Stina. Tågresor tycks dock tyvärr inte vara lika spännande längre.
I dag ska Penny och Mamma åka till furuvik och ha det trevligt, pappa får gott finna sig i att sitta på föreläsningar i Uppsala hela dagen. Förhoppningsvis blir det några fina bilder att lägga upp från denna tripp.
Dags att lyssna lite på diskrimineringslagen nu.
Bilden på Penny är då hon kom och hälsade på Pappa på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vet inte vad som är roligast bilden på penny eller hennes farmors kommentar. =)

Saknar er alla! Låt skruttan få hälsa på sin favorit släkting någon gång.

2010-06-16 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0