Sjuk Penny = Trött pappa

Lilltjejen är fortfarande sjuk, vilket betyder att både pappa och mamma är väldigt trötta. Pappa-Reibom är faktiskt så trött att det inte blir något riktigt inlägg idag.

Penny verkar dock vara på väg att tillfriskna, febern går nedåt och hon orkar vara vaken längre stunder. Hoppas bara på en "normal" natts sömn. Hon får gärna vakna 06:00, bara hon inte vaknar 2ggr i timmen under natten. Ja jag vet att vissa föräldrar har barn som kör den varianten i flera månader (jag förstår inte hur ni klarar det), men nu är det som så att Penny skämt bort oss genom att sova bra så vi är inte riktigt förberedda på detta. Kanske skulle föräldraträffarna ta upp mer sådanna här saker istället för att visa förlossningsvideos från 80-talet med budskapet om vilken otroligt inre kraft alla kvínnor har, jag vet inte men just nu känns det mer aktuellt. Jag kanske får leta upp min inre kraft så jag orkar vara vaken en timme till eller två.

En annan nyhet är att Penny nu inte endast använder sina böcker till bitringar utan nu även tykcs vilja läsa dem. Bifogar en bild på detta.

Ja, det blev ju ett typ av inlägg ikväll ändå. Ha det bäst och god na.. zzz.zzz.zzz


Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Ikväll somnade pappa före Penny:) Penny var superpigg och ville absolut inte sova när det var sovdags kl 20. Bara att leka en stund till... Pappa somnade på sängen när han bara skulle vila lite, men kunde väcka honom med den glada nyheten att Penny sover! God natt!

2010-06-02 @ 22:02:25
Postat av: Farmor

har du hittat din indre kraft var den under din säng?

2010-06-04 @ 10:14:00
Postat av: Farmor

du är ducktig som kan sitta så fint och läsa.det kunde inte pappa .

2010-06-04 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0