Pennys topp 5

Innan jag listar topp5-listan av saker som gör Penny så glad så hon kiknar av skratt så måste jag få skriva att hon idag, för andra dagen i rad, åt ersättning via nappflaskan.

Åhhhh, vad bra å skönt och trevligt tänker alla då... Hmmm, jag vet inte. Detta betyder ju att Pappa och Penny i princip skulle kunna klara sig utan Mamma-Annika en kväll vilket skulle kunna betyda att hon får för sig att åka och hälsa på någon kompis eller liknande (oj oj oj....)

Jaja, här kommer i alla fall topp 5 listan.

5. När Pappa kommer hem från jobbet (jo det är sant, ok hon kanske inte kiknar av skratt, men hon ler i alla fall och låt mig nu ha denna...)

4. Att ligga naken på skötbordet under blöjbyten

3. Att "gå" över köksbordet (Nej, vi vet att hon inte kan gå, men hon flyttar nästan på sina fötter helt själv)

2. Lyssna på riktigt bra hiphop (Spelar ingen roll på hur dåligt humör hon är, sätter vi på "Imma Be" med B.E.P så blir hon riktigt riktigt glad)

Och nu kommer den absoluta favoriten, nämligen.....


1. När Mamma-Annika dansar till hiphoppen som Penny lyssnar på (Ungefär samma klass som Fergie)

Åsså var det ju det här med bilder också. Har ingen ny att infoga för dagen. Så vi tar en bild som togs för länge sedan (eller så länge sen är det ju inte) då hon endast var 2 veckor gammal.. Mycket händer på 5 månader!



Det var allt för idag.

Kommentarer
Postat av: Faster Helen

Härlig topplista. Hur ser pappas topplista ut? Kan det vara 1.Penny & Annika,2.TV-spel, 3.golf, 4.öl med grabbarna, 5.Syrrans Pastagratäng :)

2010-06-09 @ 07:59:05
Postat av: Henrik

Nått åt det hållet...

2010-06-09 @ 08:58:21
Postat av: Faster Helen

Och Pappas topplista är:

1. Penny och Annika

2. Golf

3. TV-spel

4. Öl kväll med grabbarna

5. Systers Pasta gratäng :)

2010-06-10 @ 08:07:26
Postat av: Faster Helen

Och Pappas Topplista är:

1. Penny och Annika

2. Golf

3. TV-spel

4. Öl kväll med grabbarna

5. Min Pastagratäng :)

2010-06-10 @ 08:09:03
Postat av: kusin Mimmi

hon är väldigt lik mig :D snygg tjej alltså!!

2010-06-10 @ 08:49:53
Postat av: Sweetelicus

Haha .. coolt med en lite bebis som diggar hiphop de gör min äldsta :P .. min bebis gillar buddy holly :P

2010-06-10 @ 10:36:19
URL: http://sweetelicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0