Det blir inte alltid som man tänkt sig

Strax innan 9 på morgonen idag så vinkade jag av Penny och Annika när de tog tåget till Arlanda för att tillbringa ett par dagar i Göteborg. Kl 13:30 plockade jag upp Penny och Annika på Gävles tågstation igen. Efter att kommit fram till Arlanda, checkat in bagaget och på väg att boarda planet så vill lilla fröken inte åka iväg längre. Nu var det inte bara att hon lite gnällandes protesterade mot denna resa, utan resfebern hade blivit till en riktig feber med snor och allt annat som hör till.

Personalen vid incheckningsdisken fick springa ut till planet och plocka fram all den packning som redan var incheckad och sedan blev det första bästa tåg hem igen. Kan saknaden efter pappsen verkligen göra så att ett barn blir sjukt? Ja kanske...

Hur som helst så verkar hon vara lite piggare och vi hoppas på en frisk liten tjej imorgon.

Har inte hunnit lägga över någon av bilderna på Penny på tåget så jag lägger in en bild på en gald och frisk Penny istället.

Håll tillgodo och ha det bra


Kommentarer
Postat av: Faster Helen

Vad tråkigt för Annika och Penny att dom inte kom iväg. Hoppas fasters sötnos är piggare nu.

2010-06-02 @ 08:09:03
Postat av: Hannah

Så du menar att du inte tänkte "damn där sprack mina tvspelskvällar med lite för mycket öl" ;)

2010-06-02 @ 18:44:03
Postat av: Anonym

Helen: Mmmm det var trist för dem, men vi får åka dit hela familejn sen istället.



Hannah: Men... Vad har du för tankar om mig??? :)

2010-06-02 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0