05:45

Är det verkligen OK att vakna 05:45 en söndag????

I och för sig så är klockan 06:17 just nu, men ändå. Det är ju lite väl tidigt.

Är i och för sig glad över att jag inatt slapp kliva upp tre gånger och amma en hungrg Penny.

Hon verkar brås på far sin när det gäller aptiten, alltid hungrig.

Igår fick jag i alla fall sova ut för då tog Mamma- Annika hand om henne ända till kl 10 på morgonen. Jag ser det rätt så svårt att upprepa den bedriften idag... Men i och för sig kl är ju redan 06;20

Så här ser en pigg Penny ut tidigt på morgonen.



Nu ska vi leka lite och se om hon inte vill somna om om en tille eller så

Kommentarer
Postat av: Farmor

det är inte OK att vakna så tidigt,men penny ville leka med sin snälla pappa.Farmor vaknade 7,35 och har ingen att leka med.

2010-06-06 @ 09:03:49
Postat av: Farmor

det är inte OK att vakna så tidigt,men penny ville leka med sin snälla pappa.Farmor vaknade 7,35 och har ingen att leka med.

2010-06-06 @ 09:06:32
Postat av: Farmor

det är inte OK att vakna så tidigt när papsen är tröt.Penny ville bara leka med sin snälla pappa.

2010-06-06 @ 09:11:05
Postat av: Farmor

jag vet inte hur man radera kan du Henrik göra det. det blev fel när jag skulle skicka.

2010-06-06 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0